Forum 37 puku piechoty ziemi czyckiej Strona Gwna 37 puku piechoty ziemi czyckiej
Forum sympatykw 37puku piechoty
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

jedyne czego mi brakuje na atkinsie,to...jabłek Słyszała

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 37 puku piechoty ziemi czyckiej Strona Gwna -> uwagi odnonie strony internetowej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: 09, 27 Mar 2014    Temat postu: jedyne czego mi brakuje na atkinsie,to...jabłek Słyszała

Gdzieś tam był link do niej. [link widoczny dla zalogowanych] Nie pije.
po kilku dniach (w zależnosci od zaawansowania wrasatania sie paznokcia) poroblem znika...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a co sadzicie o diecie plaz poludnia?
To co powiedział Ci prałat na pewno jest prawdą ale nie odnosi sie chyba do każdego, wiadomo- nic nie jest tak samo- ale ja bede starała się życ jak najlepiej , brac życie garściami, z Bogiem i przy Bogu i z tym, co On mi da- a mam nadzieje, ze mi w dalszym życiu pobłogoslawi....modlę się o to i staram się robic tak, zeby na to zapracować.
[link widoczny dla zalogowanych]
Super

masz racje jeszcze fryzjerka z brakiem cierpliwosci wpisala dwa komentarze pierwszy 22:25 ale mało jej było i drugi 22:31 wtopa jak się patrzy. [link widoczny dla zalogowanych] Wpadlam tutaj tylko po to zeby wam cos polecic.

Piosenki Sary Connor są bardzo romantyczne: W pażdzierniku tamtego roku załozylam buty ze szpicem i moja noga o kilku godzinach była bardzo zmęczona i spocona pewnie. To niestety prawda Jeśli chodzi o mnie to tych wszystkich moich próbach ... Mamy wolny rynek, nikt ci nie kaze zatrudniac kobiet.(....)Nie moze tak byc ze kobiety musza wybierac: Ja wiem od czego tak się dzieje u mnie. [link widoczny dla zalogowanych]
a ja nieeee, skąd, przyszłam tak jak się umawialiśmy, było zaplanowane.... Po ilu dniach Ci przeszło? Nie ma standaryzacji w tych \lekarstwach\. River island i mango jakościowo Salon nazywa się gabinetMK - wygooglajcie sobie to wyskoczy stonka. Nigdzie nie znalazlam. Mam koslawość kolan i nie wiem, czy jeśli sie wogóle kwalifikuję, to czy zdecydować sie na taki zabieg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
C pomoże na dziąsełka?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktoś mógłby mi polecić jakąś dobrą klinkę gdzie mogłabym pozbyć się tych szpecących blizn???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzeci dzień na nim ćwiczę i jestem bardzo zadowolona.
Ja miałam zęba usuwanego wczoraj po południu.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: 01, 04 Kwi 2014    Temat postu: witam serdecznie przeczytałam całe forum i nadal się zast

Ale proszę pow mi jaki odcień??
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktokolwiek, kto trzyma rękę na pulsie może osiągnąć sukces i wzbogacić się o kilkadziesiąt tysięcy złotych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy ktoś odpowie, doradzi na moje wcześniejsze pytania??? [link widoczny dla zalogowanych] - hej buska !
Takich facetów jak ja to tylko w Erze możecie spotkać !!! Po dwóch tygodniach znów zrobiłam dziurkę minął niecały miesiąc i ropieje mniej (używam oxycort w sprey'u) ale czuje, że na dniach znów sie przerwie;/, bo zostało może nz 3 mm skóry;] Następnym razem jak będę robić to będę szubciej oxycortu używać, bo tribiotic mi nic nie dawał:] przy tboie kazdy chlop sie zachleje na smierc wyzysk .. Opady: [link widoczny dla zalogowanych]
A dziś zaczęła mnie boleć głowa ale nie wiem czy przez tabletki czy na zmiane pogody. Witam wszystkie dziewczyny. W każdym razie - całość trwała jakieś 40 minut i bardzo sprawnie to zostało wykonane. Taka neutralna znajomosc nie trwala dlugo, oboje nie umielismy zyc bez siebie i wreszcie musialo dojsc do czegos wiecej. Nie wesoła sytuacja, ale porponuje spróbować postarać sie o stwierdzenie nieważności i może się uda. Poroniłam w poniedziałek, mąż mnie bardzo wspierał. hej Zdałam się na waszą opinie studia fryzjerskiego DJSTYLE i poszłam tam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo fajna jest ta żółta seria [link widoczny dla zalogowanych] , regenerująca do włosów zniszczonych.
[link widoczny dla zalogowanych]
no nie wiem..jak na mój gust ch*jowo wyglądałaby dziewczyna z wielką torbą...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powiedziałes,ze slicznie wygląda.... [link widoczny dla zalogowanych] kitek a u tego jakiegoś faceta w tych Żorach też byłaś bo ja zawsze u fryzjerek się obcinałam a w telewizji mówili że faceci są lepsi od dziewczyn ?
Opracowała: Kupuj najlepiej w hurtowniach kosmetycznych, np [link widoczny dla zalogowanych] Zamigotał świat tysiącem barw KCK. mni tez ta marysia wk**wia.taka cnotka niewydymka Zobaczę wieczorem, bo w tedy zawsze miałam kryzys i pożerałam wielkie ilości jedzenia. [link widoczny dla zalogowanych]
Na rozne wydzialy moga przyjmowac w roznych terminach . Jesli już widzicie ze i ćwiczenia nie pomagaja i z dieta jest dosyć trudno-moim zdaniem bardzo dobrym rozwiązaniem wtej sytuacji jest zabieg metoda VASER Lipo,która to oparta jest na rozbiciu tkanki tłuszczowej za pomocą specjalnej głowicy a następnie odessaniu go.I taki zabieg miała niedawno robiona moja kolezanka u drWiatroszaka,we Wrocławiu.Ale tu w gre wchodziło tez podwiazanie żoładka czy jak to sie tam nazywa. na zamenhoffa 130 lub 180 nie pamietam, ale zdjecie nie zawsze wyjdzie,bo za mało wódpłodowych dzidziusźle ułożony itp itd, a i tak trzeba bedzie zapłącic hej Bylabym wdzieczne za jakiekolwiek informacjie. no ale dziewczyny to przeciez nie sa normalne kilogramy jakie zbiera sie przez pare lat tylko pewnie woda i jedzenie ktore Wam zalega w jelitach (a przynajmniej tak sobie tlumacze:]) wiec wydaje mi sie ze pare dni ograniczen i wszystko wroci do normy Fajne kosmetyki, ktore odkrylyscie tutaj we Wloszech.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam i powodzenia wszystkim walczacym z fettem na brzuchu
[link widoczny dla zalogowanych]
Zielona30 dziś rano miałam to samo z moimi spodniami ... a do tego zostałam tak objechana przez fryzjera ze do dzis sie modle o szybki porost włosów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

200 km ) bo każdy jest w innej Parafii , oczywiście i jeden i drugi został Księdzem Wszelkie pokusy związane z kobietami rzeczywiście ich nie interesują , bo przecież mają siebie [link widoczny dla zalogowanych] wiem że w obu lekach jest 10 tabletej a on mi powiedział, że mam stosować to 10 dni 1 raz na dzień.
ja też jestem ciekawy jak to wygląda z tym egzaminem. głowa do góry choć bulwers bierze na to , że tak Cie wprowadzono tymi dwoma tygodniami w błąd;/ dobrej nocy wszystkim Droga 'Bo Mi To...etc.' - wiem, że jest Ci bardzo trudno, ale musisz być cierpliwa i mieć nadzieję, że ta blizna to tylko stan tymczasowy, że wkrótce poprawisz jej wygląd. i bylo to w latach 50tych takze nie mow. Hooked On a Feeling (Ugachaka) [link widoczny dla zalogowanych]
50% przypadków. wyznam teraz że to miłość od pierwszego spojrzenia DZIEKIE MIESO.. Ja jestem 1,5 m-ca po operacji powiększenia biustu u dr Bromy i jestem póki co zadowolona, ale nikogo na nie namawiam. Wiec jaki kolor? pracoholizm, słabość do nowinek - wstawić odpowiednio do działalności firmy - technologiczne, artystyczne, ble ble ble..) bo sama nabralam wielkiej ochoty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

drugim razem jakos stopniowo w nim grzebałam po kapieli bo byl wtedy miekki i mniej bolalo i wkoncu go sobie jakos obcielam...
[link widoczny dla zalogowanych]
dużo w proporcji do reszty posiłku..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie szukaj miłości na siłę, ona sama Cię odnajdzie. [link widoczny dla zalogowanych] po 3 miesiącach:
i jeszcze ubiera je Eva Minge- żenada! teraz wiem,ze dobry fryzjer to podstawa. farbowałam szamponem koloryzującym z Joanny na ciemny kolor, który niestety nie schodził przez długi czas. po drugie: Floriańskiej. [link widoczny dla zalogowanych]
Tam Ci powiedzą jakiem masz prawa, co możesz zrobić żeby się przed nim bronić, większe przychodnie mają w ofercie porady prawne.I pomogą ci zająć się sobą i dziećmi....uwierz mi, to niezbędne. nikt się mnie nie zapytał co ze sobą poczne a nadmieniam że przyjechałam do tej kliniki z Ełku. -wykorzystuję na trening motywacyjny W koszulkach No i jest wiele różnych opini na temat tego leku?? Ja dobrze , bo na nic nie mam czasu lepszy hula hop.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: 17, 04 Kwi 2014    Temat postu: WITAM!!!!!!!!!!!!!!!!!już wróciłam!tak martwiłam się ś

Czesc.Poszkuje profesjoanlnej kosmetyczki w warszawie.Najbardziej zalezy mi na oczyszcaniu twarzy.Slyszalam ze oczyszcza sie juz twarz laserem.Prosze o opinie.Moze macie kogos symaptycznego i profesjoanlnego.Podawajcie namiary.Pozdrawiam.gosia
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest on bardzo jasny. rivanol absolutnie nie na wrastające paznokcie nie używać.Rozmiękcza paznokcie oczywiście wówczas mniej się odczówa ten penetrujący w głąb skóry paznokieć,ale nie likwiduje powodu głównego .dziadostwo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dodam jeszcze PORCUPINE TREE - Lazarus (powinno was to uchwycić) [link widoczny dla zalogowanych] Więc:
Polecam nietypowy prezent: Wtedy schudlam z 67 na 61, w trzy miesiace. do shiba?? stanik już nie może mi wejść na piersi, ciągnięty ramiączkami do góry). co noc drętwiały mi obie ręce, gdzieś przez około mc. [link widoczny dla zalogowanych]
Adrietta - to tam kole Lublina? W najbliższej przyszłości wybieram się na kolejne, żeby zmniejszyć bliznę do jak najmniejszych rozmiarów. Jeszcze możżna to wzmocnić robiąc mostek lub starając się taki zrobić ,najlepiej wówczas nogi o coś wesprzeć aby się nie odsuwały nadal nic nie moge jesc nie wiem czy to L trzyma czy wirus ,mam nadzieje ze bedzie lepiej . Słowackiego tel. Wiec jak to jest.Prosze o odpowiedz.Dziekuje Super Sprawa !!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poza tym anno6 twoje rozzalenie z powodu nieudanej operacji kieruj tylko i wylacznie do ludzi odpowiedzialnych za twoj zabieg!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Flądra inaczej 42 dni mozna sobie przebimbac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z pewnoscia jak sie rozkreci to bedzie wiedzial jak dzialac i dostaniecie ten swoj wymarzony zwierzecy seks Poza tym wiekszosc kobiet ma orgazmy lechtaczkowe wiec powiedzcie o tym partnerowi i zajmijcie sie same soba podczas gdy on was penetruje. [link widoczny dla zalogowanych] Poniewaz wielu z Was ma problem z drętwieniem rąk przeraża mnie to, że lekarze praktycznie i teoretycznie nie mają bladego pojęcia co z tym zrobic.
\Lepiej pokutowac za czyny niz zalowac, ze nigdy sie nie sprobowalo\ !!! Uprawiam petting z moim chlopakmiem. ja biore luteine pod jezyk.mam torbiel na jajniku,czy ktos w ten sposob leczyl torbiel? czesc dziewuszki takze niezwlekaj i umawiaj sie ze swoim lekarzem a na pewno wszystko bedzie dobrze!! [link widoczny dla zalogowanych]
Zachęcona pozytywnymi opiniami o Pani Basi ( kiedyś Kiss Kiss) wybrałam się do niej na wizytę i była to moja pierwsza i na pewno ostatnia wizyta u tej Pani. Już od dawna śledzę Wasz topik , ale w końcu kiedyś napiszę coś więcej. Ale myślę, że nadal będę nadawała na tych samych falach , wciąż potykając się o niewidzialną smycz która będzie mi przypominała o Jego silnej więzi z kimś z kim nawet nie będę próbowała konkurować !!!!! Coraz większa panika nas ogarnia!Ale myślę,ze wszystkie urodzimy w Klinice Na wizytę muszę spisać sobie pytania do dr. polecam również Małachowa i Suworina Swojemu chrześniakowi sprezentowałam metalizacje przedmiotów.Poddałam metalizacji jego buciki.Super oryginalny efekt i świetna pamiątka na całe życie witam jestem uczennica szkoly sredniej i mieszkam w Kielcach...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej hej,ja tez po wizycie,nie panikujcie-z miejscami ok,lekarka się uśmiała
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj Yaiya Widze że robisz postępy Tak trzymaj
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Coś nie otwiera się ta stronka...Spróbuj wkleić ją jeszcze raz, albo napisz jakie to tworzywo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdzie ci zakladali aparat? [link widoczny dla zalogowanych] mam arachnofobie takze nie ogladam ich zdjec ale ciekawa jestem jaka to rasa,wyglada jak duza czarna łza,spasiony hehe brr
Jak przyjmowano mnie na porodówkę, to pytano mnie czy będę miała cc czy sama będę rodzić. A powiedz jak to wyglądało i czy bolało ? Kolejnych dwóch szykuje się do zwolnienia, więc Tomeczkowi będzie ciepło. przyjmuje ludzi z calej polski, nie wzane ze to inny region. Ale ma za co długie piękne nogi i mogę od niej pożyczać spodnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki temu makaron poprawia nastrój co ma duże znaczenie w czasie uciążliwej diety odchudzającej. Po dwóch tygodniach poszłam na kontrolę i nie było żadnej poprawy, pani dermatolog dała mi adres do chirurga. Pojawiły mi się również male plamienia i obawiam sie że coś moze byc nie tak. No, fakt, roboty jest nawał, ale to przecież nic nowego, dla żadnego pracownika Żywca, a awans? Litwa - 163 pkt. Wierzę, że za 3 miesiące będę zdrowa i wszystkim dziewczynom tego z całego serca życzę . Masz tam swoją rodzinę?
na to to akurat jest prosty sposób - siatka na muchy/komary zatrzyma też pająki wchodzące przez okna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mimo osobistej sympatii do Pana Szymona, niestety ale nie polecam KUBLINA na Zakopiance (obok Castoramy).
[link widoczny dla zalogowanych]
hehe... hmmm...no wiec wiem ile dekoloryzacja kosztuje w salonie loreal było ok.200zł !moge ci wytłumaczyc na czym to polega:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzisiaj chyba go \odkurzę\. [link widoczny dla zalogowanych] Witam Was dziewczyny,
niestety Co robić jak mi sie nie udaje.Podobno tzreba robić świecę po stosunki.Inni mówią żeby poleżeć 30 minut po.A wy???Maci ejakieś propozycje???? oblesny. Tak wiec aparat ten słuzy mi do uzyskania zrostu... Witam panie, [link widoczny dla zalogowanych]
>łorany ale macie problemy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1> elegantka skoro nie odróżniasz opery od teatru wynik ujemny 0.1 Oczywisie pogadamy jak bedziesz miala dostep do gg i czas wolny wiadome , że odrastają jak włosy w innych częściach ciała. Głowa dzisiaj boli. ja mieszkam w Londynie i powiem Ci, ze tak naprawde jest tu wszystko, ja kupoilam ostatnio ogorki kiszone, maslanke, pierogi, czekolade truskawkowa wedla, newsweeka, zubrowke, kapuste kiszona, danio, naleczowianke, flipsy, princesse, kawe prima, i duzo wiecej, nawet twarog bialy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: 12, 06 Kwi 2014    Temat postu: ale jazda.jak można tak srać w swoje gniazdo

Jestem 3 tygodnie po operacji tarczycy, usunięto mi cały lewy płat, ale czuje się już dobrze, dlatego zastanawiam się czy mogę wrócić już do aktywności fizycznej (siłownia biegi itd.) Rana już mnie nie ciągnie, więc byłam przekonana, że tak...
[link widoczny dla zalogowanych]
10-20% nieba
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
trampki z materiału nie są odporne na wszystko...

Niestety ksiażkowe opisy co do tego w jakim czasie ma wytworzyć się nowy regenerat są mitem. [link widoczny dla zalogowanych] dobrze, że są obciągacze połykacze...
czarnych) na podobny do mojego naturalnego - ciemny blond -> (http://images.paraorkut.com/img/wall...shoot- 6367.jpg ) wiem ,że nie zażywa się w tym czasie żadnych leków ,witamin więc równiez tabletek antykoncepcyjnych nie bierze się w czasie głodówki.Zero chemii.To ma być oczyszczanie Moze i my tanczymy do tego co gracie... Julii mieszkam w Barumini, godzine drogi od Cagliari, a rodzina twojego chlopaka skad jest? Radio kasety,kulki masujace i inne d**erele.Nagle zza moich plecow wyskakuje facet i z geba do mnie !! [link widoczny dla zalogowanych]
A co jesli ktos rodzi naturalnie??? Tak, mam luźne wszystkie śruby ktore podkrecalismy, krece sobie nimi swobodnie i jeżdzą mi góra i dól a Ty jak masz? Ulice: I w ogole przestan bredzic, bo to, o czym piszesz, czytalam juz wiele razy. W końcu mój dentysta, z uprawnieniami chirurga, zobowiązał się że to usunie. Mi sie nocami sni Polska... Czy ktoś może polecić mi jakąś stronę gdzie mogę zakupić oryginalne zioła Bonifratrów na różne dolegliwości?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Magdzia2 mi z femara udało się za drugim razem
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam! zapłaciłam 90zł za stracone 2,5 godziny, włosy w końcu upięłam sama w kucyk i pokręciłam końcówki prostownicą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie daj Boże znaleźć się w ich rekach [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem co robić
pozdrawiam... POZDRAWIAM Baaardzo bym chciała pójść na masaż ale ja naprawdę nioe mogę.... po nich nie wisi skóra jak sie schudnie tylko stopniowo się obkurcza ,jest bardziej jędrna i elastyczna.Myślę,że to także duży plus Hej.Ja przekułam sobie pępek dokładnie 2 godziny temu Byłam u kosmetyczki. [link widoczny dla zalogowanych]
U mnie lekarz mówił, jeśli chodzi o te podmywanie to raz na 24 godziny. Moja miłość naweet do narzeczonego jest większa chociaż nie wiem czy to jeszcze możliwe. [link widoczny dla zalogowanych] TORBIELOM MÓWIMY NIE! ale tu nudno ja mam kolczyk w pepku przebicie boli przez 3 sekundy na zagojenia najlepsza jest masc tribiotic kosztuje ok 1,50 . Byłąm z siebie zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co do tego watku to wole żele dzieki za link.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

trychologia to pic na wode.taka jest prawda i nei ma nic wspolnego z medycyna.kazdy moze sobei zrobic kurs i zostac TRYCHOLOGIEM.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rafinko, uśmiałam się jak głupia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

DLA DZIECI: [link widoczny dla zalogowanych] Trzeba zrobic badanie EMG i wszystko będzie jasne....jest troche nieprzyjemne, ale do wytrzymania Robiłam, bo cierpiałam podobnie i jestem juz po zabiegu prawej reki Pozdrawiam
niestety,moje plany wziely w leb.maz nie kupil mi wszystkich skladnikow do zupy,dzis tez tego nie zrobil:/nie mam jak sama po to pojsc bo snieg na chodnikach,ale w poniedzialek napewno kogos do tego wynajme a poki co moja dieta sklada sie z jablek.dzis zjadlam 4,jutro maksymalnie tyle samo a w poniedzialek zupka i inne owoce. tego samego celu . Sama mam kolczyk w pępku dopiero od paru dni i musze przyznać ,że jestem bardzo zadowolona. Witam, 500 PLN- niezaleznie od tego, czy zdasz czy nie. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej, planuję studia w Niemczech i zastanawiam się, jakie jest znaczenie dobrze zdanej matury przy średnim świadectwie (sporo 4). wczoraj czytalam wasze wypowiedzi i dzis pojechala kupic orbitreka bo jestem zalamana moim wygladem... Mam stałego partnera seksualnego od półtora roku, wcześniej uzywalismy gumki lecz teraz zdecydowałam się na plastry. Może wtedy mu się znudzą. O bakteriach i grzybkach też rozmawiamy Pobolewania brzucha w ciaży to chyba coś normalnego ja w 3-4 tygodniu to myślałam ze umrę z bólu i było to gorsze niż bóle na miesiaczkę jak poszłam po tygodniu do lekarza to myślałam z emoje dziecko już nie zyje okazało sie jest i świetnie sie rozwija do tego strasznie swędziałą mnie skóra na brzuchu to z czasem przechodzi no i oczywiście pierski strasznie bolały i tak cierpiałam w sumie którtko a teraz jestem w 26 tygodniu . od nowa to samo bedzie!nie rozumiem was ludzie...ale co mnie interesuje wasz problem ja swój mam z głowy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam
[link widoczny dla zalogowanych]
wzięłam litrowy słoik i skostniała ze strachu wyniosłam go. Wystarczy przez kilka dni ogrzewać tym palec, a wyzdrowieje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sorry, ale kogel-mogel z tego co wiem, robi sie tez z bialkami nie? [link widoczny dla zalogowanych] chej dziewczyny, widze ze jest was sporo a ja mam problemy z znalezieniem laseczki.
Ja wczoraj wyszłam ze szpitala po całkowitym wycięciu prawego płata i prawie całkowitym lewego. Witam ja robię paznokcie akrylowe na tipsie i są super moje klientki są bardzo zadowolone i nie biorę drogo to nie znaczy że jak ktoś bierze tanio to nie są ładne właśnie przeciwnie Ale moze kiedys..jak troszke mi sie oponka zrobi Trzymajcie sie wszyscy, na prawde mysle ze to dobry trening mimo ze sama ma go tylko co tydzien wygladaja jak szmata do podlogi Prosze o odpowiedz [link widoczny dla zalogowanych]
Agatą, Marią, Anną, Sylwią, Aleksandrą, Katarzyną - wszędzie występuje i nie wzbudza sensacji. Czasem trochę śmiechu nie zaszkodzi najlepsze wpadki i upadki z internetu tygodniowo - powies kalendarz i zaznaczaj odblaskowym flamastrem dni gdy cwiczylas dziękuję bardzo na DSH zapraszaja jak dostaniesz miejsce ze swoja srednia, jak nie zdasz DSH zabieraja po prostu miejsce. No to i ja się melduję
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: 08, 07 Kwi 2014    Temat postu: zeby bylo ok...) i puszyly sie jak glupie!!

Zaglądaj jak najczęściej!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
może Ci się spodoba .. A dr Broma jest partaczem i raczej go nie polecam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale najpyszniejsze są ziemniaczki pieczone na grillu w aluminiowej foliii...dlatego nie mogę się doczekać lata...hmmmm.... [link widoczny dla zalogowanych] łyżka pikantnego ketchupu
Faktycznie przykra historia. 15 listopada w dzień swoich urodzin byłam u fryzjera w La Bell u Pani Olgi. nieprawda - rozmawialam z trenerami na temat szostki - nie mozna robic zadnych przerw. Pozdrawiam cieplutko ghyju zgadzam sie z Toba, Def Leppard Switch 625 to moja ulubiona melodia, ale najbardziej lubie ich dwie piosenki Love Bites i Bringin'on the heartbreak [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście gatki z siateczki mam już zakupione...czekają sobie w komodzie Taka sytuacja zaczeła powtarzać się co którąś noc , póżniej przeszło na lewą dłoń . jeszcze tu jestem... Paulinę Młynarską Może znacie kancelarię prawno-kanoniczną, która pomaga w tych sprawach. Alby/ - przecież taką Pani chciała tylko tyle usłyszałam. Regine tak do 2 szklanek salaty i szklanke brokul zobacz sobie na faze wprowadzajaca co mozna a co nie Aha i jak warzywka to koniecznie w jednym posilku z jakims tluszczem.Uwazaj na pomidory bo maja calkiem sporo wegli .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo musisz puscic bardzo lekki strumien.
[link widoczny dla zalogowanych]
do ciebie najbardziej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A salon Infinity to w ogóle jakaś zagadka, przez ponad godzinę nie było tam żadnej klientki, kręciło się za to mnóstwo osób z obsługi. [link widoczny dla zalogowanych] Od okolo 4 klasy podstawowki mialam problem z wlosami....krecily sie, ja je rozczesywalam na dodatek na sucho, nie chcialam chodzic w rozpuszczonych i w ogole ciagle kucyk na glowie i wio do szkoly..ciagle tak samo...
Nie zaluje - on jest najcudowniejszycm mezczyzna na swiecie. nic tu nie czytalem oprocz tematu.. Dbaj o niego jak to by byla najwazniejsza zecz w twoim rzyciu ;D. Pozdrawiam Poszedl na piwo z kolega i jakas starsza babka, ktora kiedys byla pielegniarka, powiedziala mu, ze ma zakazenie krwi i ona go wyleczy (chyba za piwo haha) Z tego co pamietam to ten chlopak pisal, ze pobrala mu krwe z ramienia i wstrzyknela w posladek, czy cos takiego, pomoglo, wyleczyl sie. [link widoczny dla zalogowanych]
witam wszystkich!!!! Czasem tylko pogłaszczą. ja mam ten sam problem z garderobą leży wszystko i ... kiedy zaczynasz starania?....a moze juz zaczelas? one dają uczucie sytosci ./. a niby kto tutaj na forum zna go osobiście? Jeśli następnego dnia będę miał ciężki dzień w pracy a w czasie tych (24 - 6.30) godziny snu nie mogę kilka razy zasnąć mam się wspomóc lekiem nasennym imovane, tylko wtedy, bo te leki uzależniają.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja też mam wtedy wizytę
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie pomogła dieta i regularny masaż! Słucham kierownika i zaraz o tym zapominam, praca to nie wysysanie z pracownika wszystkiego co się tylko da, w końcu czy ktoś nam zapłaci za realizację 110 % planu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jutro kończę schudłam więcej niż 10% swojej wagi na razie wystarczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ma z tego jakas kase, ale jest to dodatek. [link widoczny dla zalogowanych] A powazaniem - ANNA 6
jest modny biały ładnie podkresla opalenizne Dziewczyny (Kysa, Gabryś), napiszcie coś o tych ziołowych kuracjach jakie stosujecie. .jak powiedziała Pani okulistka spi teraz jak zabita w wczesniej tez miała spore problemy i jeszce dodała ,że za taki komfort jaki ma teraz zapłaciłaby każdą cenę. baaadzo zainteresowal mnie ,Wasz temat...otoz ciagle mam problem z brzuchem,wzdecia,nadety brzuszek,zaparcia...otoz chcialabym kupic sobie w aptece przyrzad do lewatywy ale sie wstydze...ile moze kosztowac w ogole cos takiego??? nie ma nikogo... [link widoczny dla zalogowanych]
wyszły kasztanowe,a co ciekawe, odrostu w ogóle się nie zabarwiły, jednak nie są zbyt widoczne. wszystko zalezy od tego ile zarobisz bo czasem wydaje nam sie ze tam zarobione pieniadze na nasze warunki to duzo ale wziasc pod uwage tamte koszta to juz inaczej wyglada..... Wiec laski jesli mam do wyboru pociachac sie laserek albo isc na lifting z bioptronu ktorego swiatlo jest nie inwazyjne i tak naprawde nie jest na wszystko ale dzieki jego dzialaniu udalo wyleczyc sie wiele jednostek chorobowych, wybieram zdecydowanie Bioptron. I zawierzam tym, co to sprawdzili - Arthur Agatson w książce \dieta South Beach\ i Montiniac w swoich książkach. takze polacam Ja też, musisz sobie uświadomić, że to jest błędne koło... Maguniu kochana, I instancja jest lekka pod tym względem w porównaniu z II-ga ----tam nie wie sie nic i sie czeka czeka czeka,i dzwoni podadza jakąś informacje i znów sie czeka czeka czeka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale cudownie dzisiaj- ciepełko...
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tej pory nic mnie nie bolało i nie boli. TO SIEĆ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdyby chodzilo tylko o kalorie to nie byloby ludzi grubych ja znam mase osob ktore latami sa na praktycznie glodowych dietach i nie chudna. [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam
Aktualne wyniki: Musisz mu uświadomić w dobitny sposob ze nie stara się nic a nic. z tego nie latwo wyjść. tel. Wykupiłam sobie drugi kupon jednak przeprowadzka unimożliwiła mi wykorzystanie go. [link widoczny dla zalogowanych]
a mi sie wydaje ze za duzo jem te 1000 kalorii dziennie i chyba zmniejsze dawke cio? Buziaki dla przyszłej mamusi!!! Przykry zapach można też usunąć na pewien czas trzymając w ustach kawałek cytryny ze skórką albo płucząc je wodą z dodatkiem kilku kropli arniki i soku cytrynowego. Trzymaj się ciepło wesołych świątek=)) Dla takiego efektu końcowego (posłuchania piosenki niesłyszanej przez lata) mogę czekać nawet miesiąc Ja bym raczej odradzała niż polecała. doktora kwasniewskiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: 23, 07 Kwi 2014    Temat postu: witam!!!

taka kapuścianka??
[link widoczny dla zalogowanych]
ten kraj jest chory i nie ma dla niego lekarstwa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam,
[link widoczny dla zalogowanych]

coraz bardziej to lubię i zaobserwowalam jeszcze coś, kolejny raz jest jakoś łatwiej, nawet z uczuciem głodu, którego wogóle nie czuję. [link widoczny dla zalogowanych] Sposób naszego odżywiania kształtuje się pod wpływem wielu czynników zewnętrznych jak styl życia, otaczające środowisko, warunki pracy czy nasze przyzwyczajenia, które z pewnością nie sprzyjają przestrzeganiu zasad prawidłowego żywienia i tym samym uniemożliwiają odnoszenie wymarzonych sukcesów.
a laboratoria knocą wyniki. bzdury gadasz, bo przecież napisała wyraźnie, że zważyła się i waży 54kg, a w pasie ma 1 centymetr więcej (57cm) więc czytaj dokładniej up Tylko ze to sa uprzedzenia z zycia wziete. Potem położna nie chciała mi uwierzyć że to już,mówię do niej że już a ona że napewno jeszcze nie więc ja jej mówię że naprawdę to już a one że napewno nie więc ja jej na to a co pani myśli że siusi zrobiłam bo właśnie odpłyneły mi wody. [link widoczny dla zalogowanych]
Mi sie osobiście nie podobają !!! Jestem troszkę opuchnięta jakbym wstrzyknęła sobie botox w górną wargę - coś za coś . Z każdym dniem czuję się coraz lepiej i mam coraz lepszą kondycję. Choc wierze, ze to cholernie trudny wybor. Miłego dietkowego wieczoru a tort- to tez problem!! pozdrawiam wszystkich i zyczde dobrego wyboru i zadowolenia z efektu :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chociaż niektórym wychodzą piękne dwie kreseczki już w 21 dniu cyklu.

W kilku komenatrzach powyżej pokazał się salon p.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam mam orbitreka od tygodnia. O szczegółach porozmawiam na mailu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Proponuję sprawdzić i podawać RZETELNE informacje, a nie bzdury ratujące lekarzy wkurzonych na to, że kosmetolodzy zdobyli ich uprawnienia. [link widoczny dla zalogowanych] mieszkam w piemoncie, pod turynem.
1. Ale wczoraj w związku z oczami poszłam do okulistki i poradziła mi hormony czyli HTZ .Ja faktycznie jestem w wieku menopauzy ale tłumaczyłam sobie ,,że ma z tuzin koleżanek też w tym wieku i wszystkie śpią jak przysłowiowe mopsy ..co robić .Czy któras z Was wypróbowała hormonalna terapię zastepczą ?? Witam w nowym dniu! no leaf clover Stosowałam różne odżywki i szampony. [link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym ćwiczenia i zdrowa dieta oczywiście ale wcześniej bez żadnych wspomagaczy szło mi zdecydowanie wolniej, w końcu zaprzepaściłam efekty i wróciłam do starych nawyków. a Ty igraine miałaś mdlości? tyle już tych tabletek brałam ostatnio np sterovag, ale nic mi nie pomógł niestety i lacibios też. Tak ja tez mam w ruchomym miejscu na nodze, i nic się przez to nie zepsuło. Ciekawe ile na koniec miesiąca będę miała nadgodzin? ...ale ktos napisał-małe piersi nie wygladają zbyt estetycznie...-buahahah...wiesz co to znaczy mało estetycznie???no szok!!!!....ludzie dajcie sobie spokój-mały, duzy, obwisly, sraki siaki....itd.....mały jest własnie najlepszy, najladniejszy-sama mam duze cycki i wiem, ze tak naprawde kazdy facet woli mały-własnie estetyczny, zgrabny,jędrny....a nie duze balony-owszem, moze i zwraca uwage facetów, ale to ze sie ktos popatrzy nie oznacza ze sie to komus podoba....oj ludziska..... Nie zmarnuj jej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cztery kilo to juz coś to tak jakbyś wzieła 4 paczki cukru ...
[link widoczny dla zalogowanych]
I nadal mam włosy ratujecie mi zycie tymi waszymi motywacjami i widze ze nie ja jedna KOCHAM jesc i z tej milosci wygladam jak wygladam dolaczam deo was i mam nadzieje ze przygarniecie urwisa z wami bedzie mi razniej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie będę wymieniała jakich szamponów, odżywek i masek używałam, bo bym powtórzyła wcześniej już wymieniane. [link widoczny dla zalogowanych] a gdzie bedziesz?
zostawiasz na wlosach jakies 5 minut, pozniej suszysz wlosy (ja uzywam do tego suszarki z dyfuzorem, ale nie kazdy jej potrzebuje) i na suche wlosy nakladasz krem do wlosow kreconych sunsilk, o ten - [link widoczny dla zalogowanych] view&id=1040 Blizna prawidłowa jest cienka i jaśniejsza od nieuszkodzonej skóry , bliznowce są wypukłe , czerwone itp. Jestem tutaj 2 lata i to sa dla mnie stracone lata. mam nadzieje ze skonczyly sie juz moje problemy z zasypianiem i ze nie pojawia sie jakies nowe. Ja jestem żywym dowodem w stu procentach działania tej metody moje paznokcie po wielu latach udreki i cierpienia wyrosły i mają się bardzo dobrze. [link widoczny dla zalogowanych]
nic mnie nie boli. a nawet jesli by juz robili to później pozszywają cie jak prosiaka, Ale jak mam ocenić rozmiar kolczyka? wogóle co to za salon? [link widoczny dla zalogowanych] Ale na wizazu nie ma zbyt pochlebnych opinii o tych kosmetykach wiec chyba jednak zostane przy schwarzkopf bc Ja sam produkuje wina przewaznie gronowe czerwone jak by był chetny to sprzedaje 1,5 za 6zł 16%Vol
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytuje Ci teraz fragment z ksiazki Malachowa:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mam pojęcia,czy w tym total czy nie.Dziękuję za fatygę.Jak Ci kumpel powie to może mój mąż będzie wiedział
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko ze mnie ani nic nie piecze tylko mam jakis sluz i tyle..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ms Kellow said: [link widoczny dla zalogowanych] Zapalenie mózgu,
I dlatego zmiana jest taka drastyczna, zniknęło mi w sumie tylko 4kg ale nagle pojawił się zarys talii i nogi znowu są proporcjonalne. Ja ciagle niezdecydowana. są momenty, że czuje sie fatalnie, ale za chwilę mogę kakać bo jestem taka pobudzona i mam dobre samopoczucie. Nieżyt żołądka, choroba wrzodowa, zapalenie okrężnicy i inne dolegliwości przynoszą choremu wiele cierpień: Można tak? [link widoczny dla zalogowanych]
U mnie ślub był z prawdziwej miłosci więc może dlatego przetrwalismy trudne chile. Co do wypieków, to ja też nie byłam na solce. Byłam już u Berendowicza i Kublina, w Welli itp itd i nie zostałam tak profesjonalnie obsłużona jak tam. Jedyne, co musisz zainwestować to 5 zł i 20 - 30 minut (071) 79 83 631 To miedzy innymi własnie tutaj mozna wykonać ten zabieg, plus oczywiscie i wybielania. Kłopot tez mam z 2 paznokciem w prawej stopie bo też się wrasta po jednaj stronie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 37 puku piechoty ziemi czyckiej Strona Gwna -> uwagi odnonie strony internetowej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin