Forum 37 puku piechoty ziemi czyckiej Strona Gwna 37 puku piechoty ziemi czyckiej
Forum sympatykw 37puku piechoty
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

tez schudła ponad 30 kg ..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 37 puku piechoty ziemi czyckiej Strona Gwna -> uwagi odnonie strony internetowej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: 18, 08 Kwi 2014    Temat postu: tez schudła ponad 30 kg ..

Witajcie...!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem o co chodzi, ale jeśli mówi się, że na początku schodzi z organizmu głównie woda to akurat w moim przypadku to nie działa. A tak wogóle gratuluję, że udało Wam się dojść już tak daleko, że myślicie nawet o dzieciach Bo z takim Księdzem to często jest tak, że jakiś romansik, sex i owszem, ale jak już dziewczyna wspomina o odejściu to On jakoś tan temat omija szerokim łukiem dziwne!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Osobiscie czesto robie tam zakupy...
[link widoczny dla zalogowanych]
Bombaprawdziwa, tak się zastanawiam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a najgorszy okres...? [link widoczny dla zalogowanych] puście parę jak tam zarobki, średnia krajowa jest?
Pocieszam sie troche tym ze jak widze nie tylko ja mam taki problem. Dzieki DIana! Tak było z moim synkiem. tak masz racje jak nie sprobujesz to nie bedziesz wiedziała ....a kiedys zw zyciu moze byc zalowała ze nie zobaczyłas jakby było a tak jak nie wyjdzie to powiesz trudno a kto wie moze znajdziesz tam miłosc swojego zycia zakaldajac ze takiej nie masz i zostaniesz na stałe Twój wiek między 49 a 50 [link widoczny dla zalogowanych]
...To zobowiązuje Tylko tym razem pojde do innego fryzjera który zrobi mi to porfesjonalnie. Miałam okazje obserwować go przez kilka dni w różnych miejscach, równiez poza pracą, bez żony i był bardzo naturalny i miły. hej Jak dla mnie jest tam super, tylko ze najgorsze to wyjsc z domu,bo samej mi sie nie chce (mimo ze mam 5 min drogi) Jeszcze ta kiepska pogoda-masakra Fryzura na uroczystość weselną rozleciała sie po godzinie.Panie Sebastianie / właściciel salonu/ posadź Pan ta Panią za kontuarem i nie pozwalaj strzyc. .........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo dobrze wypadł Wieczorkowski u Kuby .Taki spokojny,opanowany,wyciszony..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz zostala mi 30 cm blizna jest dosyc szeroka ok 5 mm.
[link widoczny dla zalogowanych]
Plastyka brzucha polega na usunięciu roztępu mięśnia prostego i sporego nadmiaru skóry.Zabieg ten zalecany jest dla kobiet po ciaży.Skąd mam wiedzieć czy mam rozstęp prostego?Połóż się na plecach,zrób skłon jak do brzuszka,napnij mięśnie,naciśnij palcam tam gdzie jest pępek.Jeśli nie wyczuwasz mięśni tylko taką ,,dziure''' to macie właśnie rozstęp mięśnia.Kilka mięsięcy lub lat po porodzie ma się dalej brzuch jak w ciąży(taki balon).Oczywiście ćwiczeniam poprawi się stan mięśni,ale całkiem płaskiego brzucha się nigdy nie będzie miało przy pomocy tylko ćwiczeń.Do tego najczęściej dochodzi rozściągnięta skóra i rozstępy.Niektóre z was myślą,ze jak zrobią 100 brzuszków dziennie to będą miały brzuch jak przed ciążą a rozstępów nie będzie widać.Błąd rozściągnięta skóra może się troche wchłonąć ,nie będzie już nigdy jędrna a rozstępy nie znikną.Nie oszukujcie się,że tylko przy pomocy ćwiczeń i diety będziecie miały śliczne brzuchy!(nie mówie tego do wszystkich,bo niektóre kobiety mają piękne brzuchy po ciąży-ich to nie dotyczy)
a jak między Wami zaiskrzy po tych rozmowach itd......, czy to ma sens???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co innego, jak są sami dorośli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak jest już takie siano to poprostu zwiazuje wysoko w kitke Ale już mi sie to znudziło;/

W biuście - 88, w biodrach - 90. [link widoczny dla zalogowanych] To dla mnie smutne.
sophia pamid czerwone półsłodkie lub sophia stara zagora czerwone półsłodkie, oczywiście martini bianco i wszelkie wermuty są ok. Uwielbiają w ogóle imprezki jakiekolwiek, są mega towarzyskie, a torty i dmuchania świeczek to juz w ogóle są najbardziej ekstra chwilki. mam nadzieje ze przetrwam, bedzie ciezko , ale z drugiej strony jak pomysle ze mialabym siedziec tutaj i nic nie robic to juz wole jechac tam To naprawdę proste! Najgorsze jest to czekanie [link widoczny dla zalogowanych]
Ale zawsze mówię że jednak najgorszy okres to jak chorują, zwłaszcza z wymiotami i wysoką gorączką i oczywiście dwie na raz. Byłam na wizycie u dr.Lipskiego bardzo rzeczowy i mi przypasował wiem że min. Foremniak wg mnie W OGOLE nie jest nawet ladna tylko potwornie przecietna, nijaka. Słyszałam o takich przekłuciach pistoletem... Buu. Ostanio troche pozniej. 3.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to ty rzadzisz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Szczerze - kazdemu bym polecila i miejsce (genialny personel) i pana doktora.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cześć dziewczyny,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W biuście mam 87 cm. [link widoczny dla zalogowanych] Głodówka to jednak coś o wiele więcej.
Tamta piosenka była szybsza i cały czas mam przed oczami ostatnia scenę teledysku jak para próbuje się pocałować a facet zakrywa ich pocałunek kapeluszem niektore pytania: wiem ,że bardzo się bała tego co będzie jakie będą skutki zabiegu jak to odbije się na jej zdrowiu i wyglądziei cóż muszę wam powiedzieć,że pomimo swoich obaw jest zadowolona, blizny prawie nie widać, waga i wygląd zewnętrzny się poprawily jak również a może przedewszystkim własna samoocena. Pozdrawiam (srednio) [link widoczny dla zalogowanych]
co bardzo mnie zdziwiło nigdy nie miescilam się w buty w41 tej firmy... Czuję się dobrze, żadnych skutków ubocznych poza suchością w ustach. Pytanie brzmi: Poniewaz chorujesz należałoby wszystko skonsultować z lekarzem, specjalistami. Kortyzol podwyższa poziom cukru i insuliny, a to zła wiadomość bo insulina przyśpiesza zamiane nadmiernej ilości cukru na tłuszcz. bo chyba teraz berety wyjdą z mody,a szkoda,bo mam taki ładny.... DO DZISIAJ MAM NA WARDZE GÓRNEJ GULKI KRWIAKI?
Czytałam też,że jesli się powie lekarzowi, że to pierwsza wizyta, że się denerwuję itd., to będzie bardzo delikatny, będzie informował, co będzie robił i po co.
Ja jestem sam i najgorsze jest w tym wszystkim to że jestem, towarzyski, rozrywkowy, uczuciowy, normalny..mam sporo przyjaciół, w tym przyjaciółek, kobiety ciągle mi mówią..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Może jest ktoś kto też planuje wyjazd w tym czasie i jeszcze się zastanawia, gdzie uderzyć, szuka kontaktu ze starymi znajomymi na emigracji, itp...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Drugi dzień:
[link widoczny dla zalogowanych]
swiecic, swiecic, swiecic.
ja kupowalam jako meizitang tak zwany czerwony a teraz okazuje sie ze to li da?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://shmooze.4um.pl/viewtopic.php?f=2&t=1107]???????????????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zawiera niewiele kalorii (56 w 100g) więc polecany jest w diecie odchudzającej. [link widoczny dla zalogowanych] a ja sie upieram
Z tego co wiem, jest najlepszy w robieniu nosów. Witajcie nowe twarzyczki Zaleca się wykonanie badań serologicznych w kierunku obecności przeciwciał IgG i IgM przed ci±, na początku ci±y, a w przypadku kobiet seronegatywnych powtarzanie ich w kolejnych trymestrach ci±y. Ksiądz tez człowiek, sam mam brata xiędza i znam wielu księży, właśnie jeden z nich zrzucił sutanne dla kobiety , miał z nia dziecko , ale to nie potrwało długo gdyż szybko sie rozstali , nie mniej jednak kazdy ma prawo do miłości, w końcu miłośc to dar od Boga. Pamiętaj, że galaretka musi być bez cukru. [link widoczny dla zalogowanych]
urodziła: Jania -----> Przede wszystkim: Nie chciały się kręcić i do tej pory nie chcą odzyskać dawnej formy. Luvr (nie wiem jak pisać) u Madonny....... zmielona zupka z dodatkiem koperku jest THE BEST! w tym momencie poczulam jak odplywam ze wstydu......bylam swiecie przekonana ze moje podejrzenia sie spelnily.... Eurydyke
Moim zdaniem to jedna z piękniejszych polskich aktorek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajnie masz z tym wyjazdem...nabierz sily, bo juz nie dlugo koniec sielanki
Co moge powiedziec ..
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 37 puku piechoty ziemi czyckiej Strona Gwna -> uwagi odnonie strony internetowej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin